Hemma.

{ 2009-06-0213:18:19 } Dagbok | 0 kommentarer


Julia får sova middag hemma idag, hon ligger i sin säng och sussar sött. Idag kom det ett brev med posten från stadsdelsförvaltningen, trode att det var något strul med Julia dagisplats men det visade sig att det inte alls var så. Julia har nu fått dagisplats på vårt förstahandsval. Dagiset heter Sjöfararen och hon börjar den 17 augusti. Även om jag tyckte om Linden där hon fick plats först så tror jag att det här är ännu bättre. Dem har mycket finare gård och så verkar det vara mycket finare lokaler. Pappa kommer hit idag och hjälper oss med att fylla i papper. Jag hatar att fylla i dem själv för jag är så rädd att göra fel, tur att jag kan få hjälp.
Ikväll så ska vi även iväg på studentmottaging, det är Maya som tar studenten idag. Jag har inte sett henne sedan hon var typ 6 år eller så, jätteliten i alla fall. Känns helt konstigt att hon har blivit så stor, tänk vad gammal jag har blivit då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December