Julia är på Aquaria med morfar.

{ 2009-06-1310:31:23 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag var det tänkt att Julia och morfar skulle gå på Skansen tillsammans men eftersom att vädret är som det är så bestämde dem sig för att gå på akvarium istället. Morfar kom och hämtade Julia vid kvart över nio, han såg så stolt ut när han gick iväg med barnvagnen. Här hemma så har det pysslats lite mer med Julias album, det blir riktigt fint. Känns helt tomt här hemma utan prinsessan bara, vad gjorde jag innan vi fick henne frågar jag mig. Vad ska jag göra nu när jag är ensam då? Man skulle ju kunna tänka sig att jag kanske skulle ta det lugnt, äta god frukost och sånt men icke. Här ska städas, mamma med familj kommer hit idag. Bra anledning till att plocka undan lite tycker jag. Tror att jag ska lyxa till det med en riktigt lång och skön dusch i alla fall.. Gud vad jag saknar Jullis här hemma, hur ska det gå för mig när hon börjar dagis? Det är ju liksom som om vi sitter ihop lite faktiskt. Kanske bra att jag börjar träna mig, även fast det är tråkigt. Vet att hon har superkul med morfar i alla fall, ska försöka att inte ringa och störa dem!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

jadu.. va gjorde man innan man fick barn?

:P

2009-06-13 @ 13:07:32
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Tuben? ;)

2009-06-15 @ 09:37:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Ja men kom efter det ;)

Jag är där runt ett! Messa eller ring mig när du närmar dig.

2009-06-15 @ 10:51:55
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December