Kli i halsen och LÅNG dag.

{ 2009-06-1021:28:55 } Dagbok | 1 kommentarer


Den här dagen har typ gått hur långsamt som helst. Jag och Julia har varit inne i stan och handlat lite. Vid fyra så åkte vi till Farsta C för att möta upp Timothy. Han köpte ny mobil och jag ett nytt batteri till min Sony Ericsson. Jag har ju gått runt med en uråldrig Nokia sedan båda mina telefoner blev fuktsakdade av barnen, ska bli skönt att imorgon kunna ta upp sin mobil utan att skämmas ihjäl. Nu ska jag hoppa in i duschen, trött som sjutton efter en träning som bara var två timmar men känndes som typ fem, helt galet. Hela den här dagen har kännts aplång, kan det kanske bero på det tråkiga vädret?
Imorgon så ska vi nog in till stan, jag och Julia, Michis och Leon, hoppas på att Nicole och Chloe följer med också. That would be lovely!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag är klar med mitt ärende vid 14.00 vid Stadion :) tänkte om vi ska ses vid centralen runt 14.40 tiden?

Hör av er ;)

2009-06-11 @ 09:19:52
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December