Lovely Julia!

{ 2009-06-1209:16:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Inatt sov Julia HELA natten i sin egen säng. Jag vet att hon är ett och ett halvt snart och att dem borde göra det vid den här åldern men det har liksom inte riktigt klickat för Julia så när hon sover en hel natt alldeles själv så blir jag så otroligt glad. Man märker på henne när hon vaknar att hon är mycket gladare, hon vaknar på rätt sida skulle man kunna säga. Nu ska hon få ett bad samtidigt som jag duschar. Ska eventuellt fixa Julias fotoalbum idag också...




Älskar henne!







Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Chloe sover inte hela nätter än. Utan vällingen på natten som vi har testat nu vaknar hon och är mer orolig.

Med välling på natten somnar hon bums.. så jag vet inte vad som är bäst.

Sova i egen säng hela natten funkar iaf inte.. det är för mysigt att ha henne hos oss.

2009-06-12 @ 21:30:44
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December