Onsdag 3 juni

{ 2009-06-0311:30:20 } Dagbok | 3 kommentarer


Har varit hemma och tagit det lugnt hela förmiddagen. Eftersom det är tråkigaste vädret idag också så har det inte kännts som om man har varit tvungen att stressa iväg på något. Nu har typ halva dagen gått känns det som om och jag ska snart ge Julia lunch. Fanny är på väg hit och vi ska åka till Sickla och äta sushi och leka på Andys när Julia vaknat efter sin lur.
Har fyllt i massa pappa om Julias dagis också, mycket det är att stå i med det där. Var tvungen att ringa min chef och be om ett anställningsbevis för att få fram hur mycket jag tjänar i månaden. Eftersom jag är butiksanställd så varierar tiderna från vecka till vecka. Känner verkligen nu att jag måste hitta ett heltidsjobb, dags att börja söka? Kanske skriva in sig på arbetsförmedlingen igen. Jag har ju inte någon direkt aning om vad jag vill jobba med heller.
Nej, nu vill Julia ha uppmärksamhet.. Love you all!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en mysig dag med dotter och syster.

Ta en sushi för mig också ! Mums !



kram

2009-06-03 @ 12:18:26
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag skrev in mig på Ams för någon dag sen.. Har aldrig gjort de plus att jag hade inget att göra så det kändes bra.

2009-06-04 @ 10:07:01
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Call me när ni har tid... need to talk! <3

2009-06-05 @ 09:58:35
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December