Söka jobb.

{ 2009-06-2219:42:32 } Dagbok | 1 kommentarer


Var först i Farsta C med Michis och Leon, skulle gå på Tuben men det slutade med att vi bara hämtade våra kort där. Dem blev fina men tror inte vi köper några.
Efter det så åkte vill till Aspudden för att träffa Tessi som är nanny i två veckor till en underbar pojke på tre år. Vi drog till parken och lekte där, åkte hem vid lite över tre.
Köpte sandaler på Söder till Leon (Julia fick i farsta) och sen så åkte vi hem.
Väl hemma så skulle jag fixa med försäkringskassan, dem sabbar alltid för mig. Måste ringa dem imorgon så det löser sig med allting. Tror jag håller på att få stressmage, kan ju säga att jag inte kommer att kunna sova ikväll.
Jag har ju länge kännt att jag behöver något nytt jobb, jag får ju inte så mycket timmar där jag jobbar nu (alltså när jag går tillbaka helt). Shit jag får verkligen ångest av det här, jag kommer kunna börja gråta när som. Inte för att vi har det dåligt på något sätt men jag känner att jag vill kunna ge så mycket mer. Nä, bajs nu ska jag stänga av och sluta tänka på det här.. Jävla skit!! Någon som har jobb till mig??  





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Det ska nog lösa sig med jobbsituationen.

Sök massa jobb på ams bara och håll humöret uppe ;) Det kommer.



Ses imorgon? Tänkte en vända in till stan? ;)

Nk's rea maybe?

2009-06-22 @ 20:49:19
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December