Sol igen.

{ 2009-06-1611:13:45 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu är det sommar och sol igen, eller i alla fall nästan. Temperaturen har kanske inte slagit i höjden men solen är framme i alla fall.
Mamma med familj åkte hem imorse, det blev ändrade planer. Trode de skulle vara här hela dagen men Sverker hade möte i Örebro vid ett så det blev till att åka tidigt.
Har nu på morgonen haft Plutten här på lunch, träffade honom utanför då han skulle lämna grejer i förårdet och jag skulle gå ut med sopor. Det serverades lasange från igår, det var en hit även hos honom.
Idag så ska jag fixa present till underbara Linda som fyller år, undrar vad vi ska ge?! Kan inte skriva mina idéer här heller för hon läser ju faktiskt.
Ska göra lunch till Julia nu också så hon kan få sova lite middag sen. Undrar vad jag ska äta till lunch, kanske Subway det var riktigt länge sedan. Vill i alla fall ut i solen så tänker inte sitta och häcka här längre.. Pratade precis med Michis om midsommar också, det kommer bli storslaget vill jag lova! Hoppas Nicole, Philip och Chloe kan kommer också, det vore väldigt trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December