Sov till nio i alla fall.

{ 2009-06-0510:15:00 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag så sov vi till nio, jag har kommit på att det inte är så bra. Julias rutiner blir helt förstörda... Jag vaknade tjugo i åtta och tänkte att jag bara skulle blunda en stund innan jag väckte Julia men när jag tittade på klockan igen så var klockan nio. Måste dock erkänna att det var skönt att somna om.
Blev ju inget bloggade igår, var buisy hela dagen. Klockan halv tio var vi på dagis och hälsade på, det var hur fint som helst och jag tror att Julia kommer trivas som fisken i vattnet, såg så ut på henne. Efter det åkte vi in till stan och träffade Michis och Leon, det skulle handlas paket till Chloe som fyller ett år. Det är kalas på söndag, tyvär så jobber jag men Timothy och Julia ska dit med Michis och Leon. Åkte hem efter det i alla fall och Michis åkte för att fota Kims bebismage i Jordbro.
Väl hemma så la jag mig på soffan och tittade på film, Juli sov en stund till efter att vi kommit hem så ställde ut henne på ballkongen. Timothy kom hem, Julia vaknade och fick mellis sen så kom underbar Michis och Leon hit på middag. Pasta med kycklingsås och sen så hade dem med sig jordgubbar och glass till efterätt. Någon som verkligen tyckte om maten var Leon.
Tror dem åkte hem vid nio eller något sånt och jag kollade lite mer på TV innan jag somnade som en stock.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, är lite sugen på att åka och handla blommor hit hem, vi får se när Timothy kommer hem sen. Han slutar ett idag så det blir som om vi har hela dagen tillsammans. Ikväll är det ingen träning heller, känns helt konstigt att vara ledig en fredag. Framförallt såhär när det inte är så lång tid till EM. Ikväll blir det i alla fall pizza till middag för jag är JÄTTESUGEN på det!
Måste också säga att jag är himla trött på människor som snackar skit. Helt ärligt, om Du inte har något vettigt att säga så tycker jag Du lika gärna kan hålla tyst. Att klanka ner på människor som inte gjort något fel för att få sig själv att se bättre är ut är barnsligt. Jag säger bara kom på något eget och sluta snacka. Kan man blocka läsare från en blogg?



Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm..appropå tråkiga kommentarer..

En gång för länge sen var jag gift och hade en ensamstående väninna som jag älskade som en syster eller tom som särbo.Det var bara det att hon och min man åxå gjorde det.

En liten varning bara...till slut blir man så familjär och nära så att det finns inga gränser.rätt vad det är så vaknar du upp och är ensam i sängen..eller en för mycket.



2009-06-05 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December