Stadens sus och dus.

{ 2009-06-1121:09:04 } Dagbok | 2 kommentarer


Mötte Michis och Leon vid Västermalmsgallerian vid halv två. Kollade i en utav våra favoritbutiker där vi blev igenkända av expediten, är vi där för mycket eller haha?! Köpte en söt klänning till Julia, eller söt och söt, den är väl mer cool kanske. Vi mötte Nicole i Gallerian lite över två och kollade lite på REA:n där. Hittade en jättesöt rödrandig klänning till Julia men eftersom dem hade strul med banken så kunde man inte betala med kort så det får bli en annan gång. Vi gick och hämtade Chloe hos Nicoles syster på Centralen, Nicole hade nämligen varit på arbetsintervju innan. Efter att ha hämtat sötnosen satta vi oss på Burger King för att ge barnen lite mellis och sen så åt vi lite också. Vi gick och kollade i fler buktiker, bilder kommer imorgon skulle jag tro. Vid halv sex så sa vi hej då och jag åkte mot Gullmarplan. Där hämtade Timothy oss och vi åkte hem till Lasse, Sofia och Malin för att gratulera Malin till studenten. Fick god mat, Julia åt smörgåstårta som en häst, vi tittade på paketöppning, åt lite desert och sen så var det dags att åka hem. Nu sitter jag här, Julia ska precis då välling och sen så ska jag hoppa in i duschen för jag är så grymt kall efter att ha suttit ute och ätit. Hoppas inte kliet i halsen blir värre nu bara.. Timothy ska jobba natt så det blir till att sova själv i stora sängen här hemma. Känns helt tomt.. Min älskling gör allt för oss. Imorgon kommer nog förmodligen ett viktigt besked också, säger bara håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: Nettan

JAg håller tummarna för att det går som ni vill.



kram

2009-06-11 @ 23:11:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Håller tummarna jag med!

2009-06-12 @ 08:10:48
URL: http://nicoleb.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December