Tvättar.

{ 2009-06-0909:55:38 } Dagbok | 1 kommentarer


Har haft fullt upp de senaste dagarna, därför inget bloggande.
Idag är det tråkigt väder så tror att vi kommer vara hemma, har träning klockan 19.00 men det blir väl typ det jag kommer utanför dörren här tror jag. Annat än tvättstugan då förstås. Eller ska man ta på mig regnjackan och ta en promix när Julia sover? Hmm.. återstår att se!
Helgen bestod av mys, mer mys och jobb. Hände så mycket så om jag skulle skriva här så skulle det ta huuur mycket plats som helst och det orkar ingen läsa.
Nej, nu ska jag äta lite frukost och sen bädda sängen, leka med Julia min älskade prinsessa!



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Pussa lite på henne från oss också!



Och stora pussar to you my love!

2009-06-09 @ 11:00:16
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December