BVC

{ 2009-03-3109:02:32 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag så blir det nog en hemma dag. Elller hemma och hemma, med hemma så menar jag att vi inte träffar någon utan bara tar det lugnt. Vi ska iväg till BVC och kolla tre röda "fläckar" som Julia fått på magen som jag undrar vad det är. Hoppas på att hon kommer somna sen på vägen hem men nu ligger hon fotrfarande och sover efter en ganska jobbig natt så vet inte hur det kommer att gå med det.
Julias natt var helt konstig, eller den började himla bra. Hon somnade som en liten prinsessa vid åtta. Sen så vaknade hon inte förens vid kanske fyra (ska jag vara ärlig så orkade jag inte kolla på klockan) och var vaken till sex när hon fick välling. Vi håller ju på att försöka vänja Julia av med välling men det går inte så himla bra. Måste bli starkare och stå på oss. Nu ska jag försöka lägga över prinsessan i sin säng så att jag kan hoppa in i duschen, vill ju inte hon ska vakna och ramala ur sängen medans man står i duschen liksom.
Have a lovely day, kommer säkert lite update sen!




Julia sover i mammas och pappas säng






Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Sötmanosen!!! Gud så skönt det ser ut att sova sådär...

Kommer och sover med dig!

2009-03-31 @ 15:57:31
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December