Dagens.

{ 2009-03-0921:19:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var det som sagt Tuben som gällde. Vi mötte Cassandra och Josefin i Farsta Centrum kvar i tolv, för jag är dålig på att passa tider, och så åt vi och gav barnen mat också. Det som lockade på Tuben idag var att vi skulle göra personliga pins, som man kan sätta på väska eller något sånt. Men när vi kommer dit så är hon som skulle hålla i det sjuk och det blev inget pyssel. Hur tråkigt som helst så vi stannade bara tills efter sångsamlingen, då gick vi så att dem små somnade i vagnarna. Det är lite konstig tid för Julia, dem öppnar liksom halv ett och det är precis då hon ska sova sin middag. Men tänkte att jag nästa gång ska försöka att få henne att sova innan så hon vaknar när man kommer dit. Får se hur det går.
Efter Tuben så åkte vi som sagt hem. Jag och Timothy skulle sitta barnvakt till Leon för Michis skulle på arbetsintervju. Vi åkte buss till Skarpnäck och sen gick vi nästan hela vägen hem då Julia och Leon sov i vagnarna. Kände att jag behövde sträcka på benen lite och när vi gått ett tag så kom M också på att det var himla skönt. Jag visade var Timothys päron bor, var vi gick på dagis jag och T, skola och var jag bodde förut. Snacka om a trip down memory lane!
När vi kom hem så gav vi dem små barnen mellis och sen så gav M sig iväg. Jag lekte med båda barnen som var hur snälla som helst. Leon tycker tyvär dock inte om när Julia vill kramas och sånt så då blev han lite arg. Vi kvart över fem kom Timothy hem och jag började med mat till barnen. Spagettis med köttbullar och brocoli blev det. Dem åt som små hästar och när klockan var kanske kvart i sju så kom M tillbaka. Hon fick också mat och sen så skjutsade Timothy gem henne, först så hjälpte hon mig lite med Julias sänghimmel. Imorgon blir det en tripp till IKEA igen eftersom jag måste köpa lite hyllor och sånt till Jullis. Hmm.. Måst verkligen fundera på hur jag ska ha det i hennes lilla hörna.
Nej, nu få det räcka för idag. Ska göra mig i ordning för sängen snart tror jag. Hope you had a fab monday!


  


Pics från barnvaktningen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December