DM 09!

{ 2009-03-1609:53:36 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej, i helgen var det tävling därför jag inte hunnit blogga.
Power Cheer gjorde verkligen superbra ifrån sig, tog medalj i alla klasser vi ställde upp i liksom! Såhär såg vår resultatlista ut:


Ind Jr: Isabell - GULD.

Mr Cheer: Cats - GULD.

Jr Cheer B: Pythons - Brons.

Jr Cheer A: Cougars - Brons.

Group stunt Jr: GULD.

Group stunt Sr: Fabest 5ive - GULD + MVP!

Sr Cheer B: Falcons - GULD.

Sr Cheer A: Eagles - Silver.


Jag går verkligen i Sveriges bästa förening och jag kan lätt säga att jag älskar er all!

Eagles då.. Vi kom två, hade lite missar här och där men det var snortight kan man säga. Tycker att det är roligt att resten av cheersverige har kommit så långt och att det börjar bli riktigt bra konkurens. Hatten av för alla lag som ställde upp.
Vad säger man om en andraplats då? Hmm.. Ja, klart man alltid vill komma först men den här placerningen har verkligen fått en att tänka efter och även fått en peppad till max inför SM. På SM är det verkligen BRING IT som gäller! Nu är det tror jag 10 veckor av hård träning som gäller. Avansera och förbättra är det som står på schemat!
Vill tacka Helena för en trevlit sällskap på hotellet också, god middag med coach K och L och sen mys med laget framför melodifestivalen med laget! Underbar helg kort sagt!! See you on friday Eagles!
(för lite fina blider kan ni kolla http://michaelaslife.blogg.se/ , tack älskade du!)




Älska Eagles, föralltid #1!






 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December