God morgon lördag!

{ 2009-03-0711:45:00 } Videos | 0 kommentarer


Okej, Nicklas och Jeanett åkte ur Let's Dance igår. Vad tänker svenska folket med egentligen undrar jag? Det är samma sak som att Sarah Dwan Finer (vet inte hur hon stavar?) kom till Andra Chansen istället för final i Melodifestivalen. Tycker det är helt sjukt verkligen.
Idag så är vi bara hemma och tar det lugnt. Ska skicka iväg en kudde som jag har sålt på Tradera och sen så är det Andra Chansen på tv ikväll! Kanske ska laga något mumisgt ikväll.. Jag är i alla fall sugen på smågodis så det blir det till tvn ikväll.
Idag är det exakt en vecka kvar till DM! Jag tror aldrig att jag har tyckte att det kännts så bra såhär innan DM som det gör nu. Jag verkligen längtar tills vi får gå ut på mattan och bara ha kul. Jag längtar tills träningen imorgon också! Det gör liksom ingeting att jag har ont i hela kroppen och är helt slut för att man tar i så mycket varje gång. Vi har så roligt tillsammans så allt annat försvinner! Eagles ni är bäst och på lördag ska vi visa alla i cheersverige vad vi går för, dem kommer tappa hakan vill jag lova!



DM 2009 här kommer vi (film från SM 2008, came in first!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December