Happy Friday!

{ 2009-03-0621:35:25 } Dagbok | 0 kommentarer


Julia sov till tjugo inio i dag, jag vaknade hur pigg som helst verkligen.
Dagen började med frukost och sen så sorterade jag tvätt från igår. Jag har fått för mig att det tar hur lång tid som helst men när jag väl satte fart med det så tog det bara tio minuter. Efter tvätten så gjorde vi oss i ordning och åkte hem till Michis och Leon. Vi hämtade Leon hos dagmamma! Tycker det verkar jättebra med dagmamma faktiskt och jag ångrar lite att Julia inte kommer att gå hos en. Det blir liksom mer personligt hos dagmamma och sen så är det mycket mindre grupper också. Michis känner dock Leons dagmamma sen innan, det är den dagmamman som hon hade när hon var liten så jag tror att deras relation är väldigt bra också. Kanske inte blir så för alla liksom om man säger så.
Vid fyra i alla fall så började vi åka hemåt, det tar inte alls så lång tid hem till dem som man tror att det ska ta. Jag tror att vi var hemma på 40 minuter kanske och då var det liksom i rusningen. När jag kom hem så var det bara att byta om och åka iväg till träningen. Träning i Svartbäcken och det är alltid roligt eftersom vi har våra mattor där. DM är om en vecka och det känns hur bra som helst. Jag älskar verkligen Eagles!
Tina kom och hämtade mig och på vägen hem så hämtade vi thaimat till mig och Timothy. Julia hade lite svårt att somna så hon fick somna i famnen framför Let's Dance. Nu är det paus i Let's Dance så jag ska passa på att göra mig i ordning. Hoppas faktiskt att Elisabeth åker ut idag.. Hon håller liksom inte måttet om man jämför med alla dem andra. Min favorit idag är faktiskt Magnus, hoppas han får vara kvar.
Ha en fortsatt mysig fredagskväll!!



Såhär sött lekte Julia i morse






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December