Julia sover middag.

{ 2009-03-0413:02:41 } Dagbok | 1 kommentarer


Nu ligger Julia och sover så jag tänkte passa på att skrva, blev ju inget bloggande för min del igår. Sen tycker inte Julia om när jag sitter vid datorn, hon brukar stå mellan mina ben och gnälla som en liten hund ungefär. Så det blir inte mycket sitta vid datorn när lillan är vaken och man är ensam hemma nu för tiden.
Igår var vi inne i stan med ML och CJ. Inhandlade lite på ZARA och vantar o mössa på Polarn&Pyret. Hon har fått sin NovaStar mössa och en tröja nu också, hon är så fin så. 
På kvällen var det träning, blev dock inte så mycket gjort eftersom lillan var med dit igår. Timothy hade möte på jobbet och ibland är det svårt att hitta barnvakt på kort varsel. Det blev lite situps, armhävningar och ganska mycket hopp fatiskt. Daniel kom och hämtade mig och Julia på träningen snäll som han är. Han bjöd på casdias (vet ej hur det stavas) och sen så hämtade Timothy också. Vi kan också säga såhär, till alla som var på träningen igår... Jag gjorde ett tappert försök men det gick liksom inte i lås. Man kanske kan skylla på att jag var felinformerad eller så hade det blivit changes in the last minute or something. 
Nu ska jag äta lunch och kolla lite på Gossip Girl, sen måste jag städa och så är det träningen igen ikväll! Ha en underbar dag så kanske vi hörs till kvällen. Hoppas på det! 

 


Älsklingen i fina tröjan med hundar på






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du kunde ringt ;) jag var i svartbäcken till 7 tiden ;) hihi sen om jag vart hemma hade jag kunnat komma på 5 min ;P hihi

kramar

2009-03-04 @ 15:20:56
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December