Kladdkaka.

{ 2009-03-2320:21:22 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag så mötte vi Michis och Leon vid halv ett och åkte till Tuben. Vi var bara där en snabbis, mest för att Kim med lilla Ellen hade sagt att hon skulle vara där och Michis har gjort ett halsband till henne. När hon inte kom så gick vi därifrån, drog en sväng i centrumet. Vi åt sushi och Julia och Leon charmade hon som jobbade där. Det är kul när dem två är tillsammans för alla kollar som bara den, vi har helt klart dem sötaste barnen.
Vi kollade i lite butiker och sen så åkte vi till Gullmarsplan där Timothy hämtade oss. Vi åkte och handlade och sen var det hem och laga mat som gällde. Till middag blev det pytt-i-panna med stekt ägg, kul att något så enkelt kan vara så gott. Barnen fick samma sak fast med lite creme friache på, dem tyckte det också var mumsigt. När vi hade ätit så ställde jag och Michis oss och bakade kladdkaka. Vi blev sugna på det på Tuben när det var en annan mamma som pratade om det. Vi hade i marsmellows också, den gjorde vi grädde med Daim-korss i. Det var hur gott som helst men orkade inte mycket kan jag säga för det var mäktigt som bara den.
Nu skjutsar Timothy hem våra underbara vänner och jag har precis lagt prinsessan. Är hur trött som helst efter dagen men måste ju hålla mig vaken och kolla på Tonårsliv som börjar 21.30 på SVT1. Måste ju spana in Cillo och sen Monica och lilla Felice.


  
Före och efter gräddning






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December