Kvällsraport.

{ 2009-03-3120:11:31 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu kom vi precis hem, stannade på Donken på vägen hem från träningen.
Idag på träningen så hade Lotta med sig jordens jobbigaste styrkepass som vi skulle göra. Jag trodde helt ärligt att mina ben skulle ramla av där ett tag när man var på typ fjärde övningen. Lottas man är (eller kanske var är det nu) med i vårt svenska brottarlandlag så man kan lugnt säga att killen vet vad han gör. Man tackar och bugar Jimmy, benen kommer vara som spagetti imorgon. Julia och Timothy var med på träningen eftersom den var så pass tidig. Julia sprang runt och lekte som en galning, gjorde kullerbyttor och allting. Hon kommer bli duktig cheerleader när hon blir stor. Tänkte jag skulle sätta henne i hårdträning med Melissa och Mickis sen haha..
Jag har kommit på att jag skulle vilja gå ner lite i vikt nu. Man får nästan som komplex när man går till träningen för att alla är så smala och snygga. Jag har verkligen accepterat att min kropp inte kommer bli som innan jag fick barn men man får göra det bästa av det man har. Tänkte att jag skulle lägga upp lite här på bloggen som motivation. Jag har alltid svårt att hålla mig till dieter av olika former men om jag skriver om det här så kanske det håller sig bättre. Här måste planeras och hittas recept så so long my friends!


P.S Julia vägde 9100 gr på BVC idag och var 74,5 cm lång D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December