Malu-Stella

{ 2009-03-1919:03:20 } Dagbok | 3 kommentarer


Okej, den här Malou-Stella som har lilla Tino i unga mödrar. Jag stör mig så otroligt mycket. Hon gör verkligen ingeting själv utan det är hennes mamma som gör allting. Hennes mamma betalar alla hans saker, hon tar honom på nätterna. Sen när hon pratar om att hon inte få tillräckligt med fritid på kvällarna och att om hon inte får mer så kanske hon kommer att tröttna på Tino. Alltså helt ärligt, vem tröttnar på sitt eget barn undrar jag? Det är klart man ibland kan känna sig trött, men man TRÖTTNAR ALDRIG på sitt eget barn! Nu ska jag gå och vara med vår prinsessa innan hon somnar!



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Ja den människan! Kan inte kalla henne mamma direkt! Förstår inte hur hon INTE kan vilja vara med sitt eget barn, ush...



Tur att Leon och Julia har världens kärleksfullaste mammor!!! WE LOVE YOU KIDS!

2009-03-19 @ 19:29:41
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag tyckte hon var mongo första gången jag såg henne på tv programmet. för den delen är restrerande tjejer resp killar mongo.. unga mödrar ger bara en skev syn på unga föräldrar.

2009-03-20 @ 16:21:47
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Håller med. Omogen brud som verkligen inte borde ha barn överhuvudtaget. Har dock bara sett ett program när hon vart med (när hon opererade sig) men hon verkade grymt bortskämd och verkade inte vilja ha barn.

2009-03-21 @ 10:18:54
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December