Måndag.

{ 2009-03-1620:47:42 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var det Tuben som gällde, vi skulle göra "pins" som man kan sätta på jacka, västa what ever. Michis hade med sig fina bilder på Julia eftersom hon har superkamera. Det var krongligt att skriva ut men Michis fick till slut koll på det hela. Vi fick fem pins var och jag är supernöjd med mina. Kanske ska lägga upp bild på dem imorgon eller något?!
Efter det så tog vi en sväng i Farsta C, kollade en snabbis på H&M eftersom dem hade 10% rabatt för clubmedlemmar men jag hittade ingeting. Vi delade på en sushi och sen så åkte vi hemåt. Mötte Timothy i Gullmars så åkte vi allesammans och handlade mat. Det blev spagetti och köttfärssås till middag och det var en hit hos både stor och små. Vi kollade Unga Mödrar och blev irriterade som vanligt! Efter det så badade Julia eftersom hon hade mat i hela håret ungefär. Gumman älskar och bada, Leon var också lite sugen tror jag för han ville bara in i badrummet hela tiden. När Julia badat klart så gjordes det smulpaj med hallon och blåbär med vaniljvisp till. Det var riktigt gott, ibland så får man unna sig lite tycker jag.
Nu har jag precis lagt Jullis, hon somnade som en liten prinsessa! Timothy skjutsar hem Michis och Leon, Timothy är verkligen min prins. Jag ska plocka undan och diska efter paj och sånt. Hoppas ni har en mysig kväll!







Litle mermaid!






Kommentarer
Postat av: Michis

Gud vad lik hon var dig på det första kortet och sjukt lik timpa på det andar. Haha.



Sötmanosen!

2009-03-17 @ 09:32:15
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December