Måndagen som den varit.

{ 2009-03-3020:49:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Började dagen med att möta Michis och Leon i Slussen, vi missade Saltsjöbanan eftersom den himla dumma hissen var trasig i Skärmarbrink så jag var tvungen att "bumba" ner den hela vägen. Vi tog istället buss till Sickla och där så gjorde Michis i ordning klädseln. Vi mötte en tjej som kom med den bruna klädseln och oj så snygg den var. Nu kan ingen säga att han ser ut som en tjej, hans andra klädsel (som var plum) var lite missleading.
Sen åkte vi in till stan för att träffa mamma och hennes syster René, vi mötte upp dem på Renés salong på Östermalm. Vi gick och åt jättegod pasta på någon restaurang vid Humlegården och sen så var det liten tur på stan som stod på schemat. Vi gick till NK och kollade där, hittade tyvär ingenting men det blev i alla fall en bulle när vi gav de små barnen mat. Sen hände typ den roligaste saken.. Vi hade under hela fikan suttit och pratat lite tyst om en man som satt brevid, han såg så himla rolig ut. När vi reste oss för att gå så kom han fram till min käre mor och sa att han ville träffa henne igen. Vi höll på att garva på oss! Min mamma avböjde och sa att hon var gift. Inte för att hon hade gått på dejt annars med honom, men tror det kändes lite bättre för honom att få nobben så också. Samtidigt som jag tyckte det var himla kul så fick jag lite ont i hjärtat, han hade ju säkert suttit där hela tiden vi fikat och peppat sig själv att gå fram till henne och sen åker han på nobben. Stackars honom.. Men det verkade inte gå någon nöd på honom i alla fall.
Efter det så åkte vi hem faktsikt, är så himla trött efter natten ska ni veta. Sitter här hemma och bara väntar på att få gå och lägga mig. Måste vara uppe till halv tio i alla fall för då är det Tonårsliv!
Jaja, nu ska jag ta på mig pyjamas.. Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December