Nästan klar.

{ 2009-03-1215:50:58 } Dagbok | 1 kommentarer


Nu har jag nästan gjort allt jag skulle göra idag. Jag har varit hos Timothys föräldrar och gjort tröjor till Julia och Leon. Vi blev kvar där lite längre än vad jag hade tänkt, det var riktigt klurigt det där. För att man skulle få det snyggt. Som tur var så var Timothys bror Jhonny hemma och snäll som han var så lekte han med lillan i medan det att jag pysslade.
Vi tog bussen hemåt vid kvart i tre och hoppade av vid Dalens Sjukhus där vi går på BVC. Tänkte att jag skulle kolla hur mycket lillan väger och nu väger hon hela 8770 g. Hon blir bara större och större, tur i oturen skulle man kunna säga. Vill ha min lilla bebis föralltid. 
Vi gick hem därifrån och hämtade upp Julias fina Nova Star-väst som hade kommit idag. Den provades direkt när vi kom hem och den satt så bra så. Den kommer vara bra hela våren och till sommaren. Tycker det kan vara bra att ha en varm väst till svala sommarkvällar också faktiskt. 
Nu ska jag sätta igång med städandet, ska ge Jullis lite mellis först bara. Hörs senare allesammans! 




Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tack å tack :)

2009-03-12 @ 16:28:05
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December