Nytt inlägg.

{ 2009-03-0414:22:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Just nu så är jag så arg att det bara bubblar i mig. Det spelar tydligen ingen roll hur tydlig jag är, han kommer ändå dragandes med henne. Jag har sagt att dem kan vara med varandra så länge jag slipper veta något om det. Ändå kommer han dragande med henne till middagar och till mitt jobb. Varför kan han inte bara hålla henne utanför, visa lite respekt gentemot andra. Om det var andra gången dem blev tillsammans så skulle jag nog ta det helt annorlunda och tro på att personer kan förändras, nu är det så att det här är ungefär sjuttioelfte gången dem blir tillsammans och alla de andra sjuttiotio gångerna har slutat exakt likadant. Ursäkta då mig om jag är lite skeptisk...
När han sen säger att alla bara sliter i honom hela tiden och får det att låt som att det är mitt fel som har bett honom om skjuts t ex kanske fyra gånger så tycker jag att det är riktigt orättvist. Kanske låter dumt att jag brister för en sak som skjuts, men det var sättet han sa det på. Jag tänkter inte be om ursäkt nu faktiskt. Ljuset är Timothy och Julia, punkt slut!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad har hänt!!!!!

Puss

2009-03-05 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December