Ont i kroppen.

{ 2009-03-1121:22:10 } Dagbok | 1 kommentarer


Babysim idag var jätte trevligt. Hon som skulle hålla i det var sjuk eller något men som tur var så var Nicole där för att rädda dagen. Hon gick igenom lite snabbt vad man kunder göra men eftersom att våra barn var i olika åldrar så var det lite svårt att göra någon gemensam övning.
Dem flesta gick upp efter en halvtimme kanske men jag, Julia, Michis, Leon, Nicole och Chloe var i säkert en 50 minuter tror jag. När vi gick upp så hade vi hela duschen för oss själv så det var himla skönt faktiskt. Vi gick allesammans till Globen där vi åt och sen så handlade jag två svarta tröjor som jag ska trycka på till Julia och Leon på tills på lördag. Dem kommer verkligen vara sötaste suportrarna. Tack för trevkligt sällskap säger jag!
På kvällen var det träning, så himla skönt att det känns så bra så man inte behöver ta ut sig så otroligt. Jag har så ont i kroppen sen dem tidigare träningarna så en träningn som dagens var precis vad jag behövde.
Vi kom hem för kanske en timme sedan. Vi har lagt lillan och nu kollar vi på slutspelshockey, verkligen roligt. Dem killarna är taggade men inte lika taggad som jag är för lördag. Det ska bli så himla kul!
Jag hade ju tänkt att jag skulle ta kort på Julia i sin söta baddräkt idag men jag mitt pulver glömde kameran hemma. FÅr helt enkelt gå och bada flera gånger. Julia tyckte det var jätteroligt i alla fall, doppade huvet och allt! Jag blir så impad av vår lilla tjej. Chloe var också superstjärna (har dessutom en mamma som är babysimsinstruktör så dem kan träna hemma) och Leon trivdes också som fisken i vattnet. Han var som en säl som bara gled runt typ, plaskade jättemycket med benen när han låg i badring.
Nej nu är jag trött och känner att jag bara babblar, hänger liksom inte samman. Jag säger helt enkelt sov gott!



Kommentarer
Postat av: Michis

Gulliga du!! Good night hun.

2009-03-11 @ 21:54:09
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December