Prinsessan.

{ 2009-03-2416:20:32 } Bilder | 2 kommentarer


Julia och jag har varit hemma hela dagen idag förutom en liten promenad när hon skulle somna. VIlket väder det var alltså, fint som sjutton med det blåser som attan så det spelar som ingen roll vad man tar på sig, man fryser in i benmärgen i alla fall! Nu ska här snart börjas med middag, måste väcka Timothy som sover en stund efter jobbet, skulle jag också behöva om jag började sex på morgonen. Kanske ska äta lite kladdkaka som är kvar från igår, Michis den har blivit värsta bra nu när den har stått i kylen!


















Prinsessa på språng






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej! Vet du vad dockan heter, vad de är för märke lr vad man säger? Skulle köpa en till joss idag, men fanns ej kvar och var inte så duktig på förklara utan att veta vad den heter lr vad man säger :P hihi

2009-03-24 @ 18:34:05
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Söt!

2009-03-25 @ 11:42:54
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December