Rast på jobbet.

{ 2009-03-2114:18:13 } Dagbok | 0 kommentarer


Sitter på jobbet och har rast, jag åt lunch med Michis innan så jag ska inte äta eller så nu, tänkte jag kunde passa på att skriva. Vi har typ  ingeting att göra så känner att jag praktiskt taget håller på att somna men det är bara tre timmar kvar ungefär och det ska jag väl orka med. Julia vaknade klockan sex imorse, Leon också. Snäll som Timothy var så lät han mig sova vidare till åtta och tog hand om Jullis, jag älskar den här mannen. Vi hade ingen mjälk hemma så kunde inte äta mina flingor med mjölk som jag alltid gör så idag blev det ingen frukost. Vi var hungriga som sjutton när Tina kom och hämtade Julia så vi gick direkt och hade tänkt oss en macka på Subway men dem öppnade inte förens elva så det hann vi inte med. Vilka pulver att öppna elva när alla andra öppnar tio där!! Blev att vi åt på Gullmarsplan istället!
Åkte i alla fall buss till jobbet, kom hit lite tidigare för att jag skulle hinna uppdatera mig lite på vad som är nytt i butiken. Det kan alltid vara bra.. I och för sig så har dem ju slutat med sina ständiga reor här på Hemtex och det har gjort det SÅ mycket lättare att hålla reda på priser och erbjudanden.
Nu pratade jag precis med Timothy också och han var påväg att häma Julia hos farmor och farfar. Känns verkligen jättekonstigt att inte ha henne med sig, hon har varkligen blivit som en del utav mig. Känner mig helt tom när jag inte har barnvagn framför mig, det känns helt konstigt att bara umgås med vuxna människor utan att ha en liten att tänka på också. Grejen är väl den att när jag inte är med henne, det kan vara att jag bara går till affären och hon är hemma med Timothy, så saknar jag henne så otroligt mycket. Tror inte man kan älska någon mer än vad jag älskar Julia. Hon är helt klart den bästa ungen i världen och jag kommer inte ihåg hur mitt liv var utan henne. Det är som om mitt liv började PÅ RIKTIGT när vi fick henne! Älska Jullis!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December