Sent sent sent!

{ 2009-03-0222:22:47 } Dagbok | 1 kommentarer


Det är alldeles för sent för mig att blogga egentligen, jag borde ligga i sängen eftersom jag börjar klockan sju på jobbet imorgon. Jag ger bara dagen i snabba drag så får jag skriva lite roligare imorgon med bilder och så!
Jag jobbade mellan 8-10, det är inventering så jag stod och blippade varor i två timmar.
Efter det skjutsade T mig och J till Farsta C där vi mötte upp lite mammor, vi åt lurre och sen så var det öppna förskolan som gällde.
Efter ÖF så gick vi till SATS för jag skulle kolla hur långt jag har kvar på mitt gymkort, det gäller tills i April. Tåls att fundera på om jag ska förnya kanske..
Jag och Julia mötte tillsammans med Michis och Leon Timothy vid Gullmarsplan och vi åkte och handlade i Sickla. Vi åkte hem och gjorde mat, åt den också haha! Timothy skjutsade hem ML vid nio och då la jag Julia.
Nu måste jag sova! Fannt kommer och hämtar mig 06.20 imorgon, bajstidigt med andra ord! Hörs imorgon!!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Hopps det går bra på jobbt. Vem är Fannt?

Puss från Mamsen

2009-03-03 @ 10:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December