Söndag.

{ 2009-03-2210:49:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Julia vaknade sju idag, riktigt skönt! Vi hängde upp en filt för fönstret så att hon skulle sova lite längre. Vi hade nämligen en teori om att barnen vaknade så tidigt nu för att det är så ljust ute. En timme till är inte så illa pinkat.
Klockan sju gick jag upp med henne och lät Timothy sova kvar, han var ju så snäll mot mig igår. Vi åt frukost och sen badades det. Nu har jag precis ätit lunch och ska ge mig iväg till andra dagen på jobbet. Igår var det ju lungt som sjutton och tror nog att det kan bli lika lugnt idag faktiskt. Ganska skönt men kan tänka mig att om man jobbar i veckorna så blir det riktigt tråkigt. Igår värvade jag också en medlem till Hemtex Club. Tydligen så är det någon from av tävling mellan vår butik och den i Nynäshamn, hoppas på vinst!
Nej, dags att ge sig av.. Ha en bra söndag och kom förbi om ni har lust! Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December