Städat.

{ 2009-03-0520:05:51 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var det meningen att vi skulle träffa Cassandra och Jossefin men så blev det inte. Vi skulle gå på promenad med resten av mammagruppen men Cassandra skickade sms och sa att det bara skulle bli vi på promenaden och då kände jag att jag var tvungen att vara hemma och städa istället. Det är ungefär det hela min dag har gått ut på. Jag har plockat undan, dammsugit, moppat, diskat och tvättat. Har tvättat våra lakan också, inte bara kläder, så inatt får vi sova i rena lakan. Det är bland det bästa jag vet.
Vi var hemma hos Timothys föräldrar och åt middag, eftersom det är torsdag så bjöds det på Pluttens goda pannkakor. Jag tror nog att jag kan säga att han gör jordens godaste pannkakor faktiskt. Julia fick leka lite med farmor, riktigt mysigt. När vi kom hem nu vid sju så badade Julia. Hon fick äta farfars pannkakor med händerna och vi kan säga som så att det hamnade ungefär lika mycket i håret som i munnen. Det gjorde dock ingeting, för det första så är det tydligen en del i barns utveckling att kladda när man äter, det är så man lär sig olika konsistenser och liknade sen skulle hon bada i alla fall eftersom det var några dagar sedan. Jag bäddade som sagt med reana lakan och under tiden så satt Julia hos sin pappa och kollade på hockey, slutspelet på elitserien har börjat för er som inte visste det. När jag hade bäddat klart så satt Julia nästan och sov så det var bara att göra välling och hon fick dricka den hos pappa. Hon somnade sött och sover nu i sin säng. Jag ska ta på mig pyjamas och mysa med Timothy! Love my life right now!!




Julia somnade med flaskan i mun!






Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt!!!

2009-03-06 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December