Tipsar!

{ 2009-03-0910:50:33 } Emelie tipsar | 1 kommentarer


Tänkte att jag skulle tipsa lite här i bloggen igen också innan jag går.

Julia är nu inne i någon sorts "matvägrarperiod", det kommer alla barn in i någon gång som jag har förstått det. Vad jag gör när Julia inte vill äta så är det att låta henne leka med maten. Jag brukar ge henne en tallrik och sked som hon själv får sitta och kladda med. Allting hamnar såklart inte i munnen, det mesta hamnar antingen på golvet, i håret eller någon annan stans som inte är munnen. Men när hon leker själv med maten så brukar jag kunna smyga in lnågra fler tuggor. Jag har även hört att barnens kladdande är en stor del i utvecklingen, så jag säger.. Låt barnen kladda!!




Julia äter själv






Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag har börjat låta C kladda och "äta" själv redan nu :) så blir det bad efter. Får för mig att hon kommer lära äta sig att äta själv fortare då.

2009-03-10 @ 17:10:22
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December