Tisdag = hemmadag.

{ 2009-03-2409:39:13 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag ska jag och Julia bara vara hemma. Kanske tar en promenad när hon ska sova men det vet jag inte än faktiskt. Känns som om vädret inte är så lockande, det blåser ju som sjutton.
Kollade någon på Tonårsliv igår då? Det gjorde vi här hemma och jag tyckte verkligen att det var bra. Tycker att alla personerna verkar intressanta, det finns säkert någon av de tre som alla kan känna igen sig i. Helt klart en serie som jag kommer att följa, lite sent tycker jag bara.. Men jag är ju som en gammal tant också!
Nu ska jag lägga mig på golvet och leka med Julia som by the way sov hur bra som helst inatt, drack inte ens välling! Sånt vill vi ha mer utav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December