Träning snart.

{ 2009-03-2516:05:25 } Dagbok | 2 kommentarer


Jag och Julia har varit hemma hela dagen, gick iof som vanligt en prommis när hon skulle somna, men that's about it. Hatar att inte göra något på dagarna. Ska snart iväg på träning så då kommer man ju ut lite i alla fall. Men eftersom man bara slappat hela dagen så känner jag mig som en säck potatis ungefär.
Julia har by the way börjat klättra överallt. Idag när jag satt vid datron och hon lekte så sött så blev det helt plötsligt väldigt tyst. Jag vänder mig om för att titta vad hon gör och vilken tjej är det som står och praktiskt taget hoppar i sin vagn för att hon är så glad. Jo vår lilla Julia... Hon blir stor så himla fort nu, måste verkligen ta vara på dagarna nu känns det som! Vår lilla prinsessa! Jag har verkligen tjatat om det här i bloggen men det är ju stor del utav mitt liv. Tänker på i sommar hur stor hon kommer vara då och hur liten hon var förra sommaren. I sommar så kommer hon säkert springa runt på stranden, hon och Leon kommer leka med hink och spade. Det kommer bli så roligt, sommaren som kommer blir nog den bästa i hela mitt liv. Det jag nästan längtar mest efter är att vara på Dyvik.. Där kan man bara var, man kan grilla, gå på promenad, bada. Kanske bara sitta och läsa en bra bok på verandan. Sitta ute och äta, sitta och prata långt in på småtimmarna. Kolla på solnedgången! Jag vill ha sommar nu.. Vi ska spela kubb! Vi kommer ha så grymt roligt. Any one in favor say yes!
Nu ska jag byta om och snart börja röra på mig! Eller om en timme rättaresagt..



Julia liten på BB




Stor och lite smått galen prinsessa







Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

SÖTMANOSEN!!!!



Vad konstigt att hon blir galen? inte Va fan, du lär henne ju. Haha!

2009-03-25 @ 16:29:19
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Marielle

Se vem som är här inne och läser igen allt som hon missat... =P <3

2009-03-26 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December