Weekend

{ 2009-03-0910:45:25 } Dagbok | 0 kommentarer


På lördag eftermiddag så kom Michis och Leon hit. Vi åkte och handlade mat, det blev så mumisg mat som potatisgratäng med fläskfilé och sallad. Vi hade handlat massa godis som åts till Andra Chansen på Melodifestivalen. Jag tackar Gud för att Sarag Dwan Finer gick vidare.
Igår, söndag, så åkte vi till IKEA och åt lunch. Vi inhandlade en sänghimmel och blommor till Julia. Vi ska sätta upp sänghimel över hennes säng och upp i kanten eller vad man nu ska säga så ska jag göra som en krans med blommor. Kommer bli jättefint tror jag, kommer upp bilder senare ikväll hoppas jag på.
Efter IKEA var det träning som gick bra som vanligt, är dock supertrött i kroppen så det är skönt att det inte är träning är förens på onsdag. Tävling på lördag så det betyder att det bara är två träningar kvar.. GLAAAD!
Idag så ska vi till Tuben i Farsta med massa unga mammor. Brukar vara helt okej där tycker jag, känner ju inte så många än men alla är supertrevliga.
Nu ska jag kolla klart på Vänner, som jag typ alltid gör på mornarna, och sen så ska vi ge oss av! Hoppas ni får en bra dag!!



Julia säger god morgon!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December