Working mama!

{ 2009-03-0108:32:22 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår började jag jobba igen. Var så himla nervös, jag låg hela natten och gick igenom kassan, hur man räknade kassan, bankade mm. Kom dit klockan halv tio och då var butikschefen där och skulle hjälpa mig med allt, man kan ju säga att jag var lite ringrostig. Det gick bra i alla fall, jag kom ihåg nästan allt faktiskt. Det var ingen liten dag att börja med heller, jag vet att man i vanliga fall jobbar åtta timmar och att jag bara jobbade sex men för att ha varit borta mer än ett år så var det ganska mycket tyckte jag.
Timothy och Julia kom och hämtade mig, vi handlade och sen åkte vi hem och Timothy städade lite och lagade mat medans jag låg på soffan. Tack älskling!

Nu ska jag tillbaka till jobbat, ska jobba lite på måndag och tisdag också. Snacka om att komma rakt in i det liksom.

Ikväll är det träning också, jag kommer att stupa. Som tur var så sov Julia ganska bra inatt. När hon vaknade så tog jag över henne till vår säng för jag verkligen orkade inte ta fighten. Hon fick sova hos oss och där sover hon alltid bra!

Nej nu måste jag göra mig klar, kom och säg hej på jobbet vettja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December