Ändrade planer.

{ 2009-05-1312:16:24 } Dagbok | 2 kommentarer


Det blev lite ändrade planer idag. Vi åker inte in till stan med Michis och Leon, vi kom fram till att det blir så stressigt. Dem ska nämligen träffa Leons pappa på eftermiddagen och sen har jag som sagt träning. Vi blir alltså hemma idag. Nu sover lillan middag i sin säng, hon var verkligen trött nu eftersom hon vaknade så tidigt, hoppas hon får sova minst 1½ timme nu. Jag ska själv passa på att städa här hemma för det hann jag inte imorse när jag var tvungen att springa iväg på ett ärende. När Julia vaknar sen så ska jag putsa fönstret i sovrummet, det fanns inte tid till det igår. Det är riktigt kul med putsade fönster faktiskt, det blir som helst annat ljus i lägenheten.








Ser så skönt ut när hon sover




Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag skulle gärna vilja krypa ner till henne.

Ser hur mysigt ut som helst.



Kolla hur vår dag blev ! Ha ha !



kram

2009-05-13 @ 16:51:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mommo

Välkommen hem till oss att fortsätta putsa fönster. Vi har jätte många så Du kan ha riktigt kul!

Puss

2009-05-14 @ 10:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December