Är det fredag idag?

{ 2009-05-2908:55:44 } Dagbok | 1 kommentarer


Den här veckan har gått så sjukt fort, tror att det är för att Timothy har jobbat natt och varit hemma och sovit på dagarna. Älskar att ha honom hemma!
För dagen finns inga direkta planer, hoppas på att kanske lillasyster vill hänga lite och sen så är det träning på kvällen. Första träningen sedan SM! Är så sjukt EM-laddad så det finns inte, tänk att det bara är typ fem veckor kvar, tror att tiden kommer flyga förbi.
Nej nu ska jag duscha och klä på mig sen så måste vi ut i solen, kanske en cyckeltur till Fyranparken innan lunch? Ha en FAB fredag!



Kommentarer
Postat av: Berit

Hoppas att du har haft en bra helg och en glad mors dag.

Kramis MrsBettan

2009-05-31 @ 19:57:44
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December