Cirkus.

{ 2009-05-0610:17:35 } Dagbok | 0 kommentarer


Cirkusen var hur bra som helst, barnen tyckte det var så himla kul. Jag tror aldrig att jag har sett så stora ögon som våra barn hade då. Det fanns allt, det fanns människor som gjorde olika volter, djur (kameler tom) och clowner. Julia stod i knätet och tittade hela tiden. Leon var också med ett bra tag men somnade efter första akten, men han hann se det bästa i alla fall.

I pausen så fick Julia rida ponnyridning. Jag trodde att hon skulle bli rädd när vi satte upp henne på hästen men inte då. Hon tyckte det var hur kul som helst. Hon fick rida två varv med ett stort leende på läpparna hela tiden.
Efter föreställningen så gick vi hem, Michis och Leon sov över eftersom det blev så sent. Barnen sov gott hela natten.

Man kan kort och gott säga att det var hur lyckat som helst, måste verkligen göras om. Kanske ska göra det till tradition varje år?

Nu ska vi snart iväg och väga och möta Julia på BVC sen så blir det någon god lunch. Bilder kommer sen när Michis har fixat till dem lite på datorn, dem blev lite mörka. Vår kamera laddade ur såklart men snälla Michis ska fixa till oss så snart bjuds det på här i bloggen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December