Cyckeltur.

{ 2009-05-2810:32:32 } Dagbok | 2 kommentarer


Igår eftermiddag så bestämde jag och Timothy att vi skulle cyckla hem till hans föräldrar och grilla kycklingen som vi skulle ha till middag. Eftersom det var så fint väder och Julia hade fått en ny cyckelstol som jag sa tidigare så var det verkligen en perfekt idé. Det gick himla fort att cyckla dit, kanske tog en kvart eller så. Julia var på så bra humör hela vägen, gnällde inte en enda gång. Hon protesterade inte heller för att hon behövde ha hjälmen på dig. Tänk vad kul att vi kommer kunna cyckla och bada och sånt i sommar, vi pratade om det på vägen dit.
När vi kom hem så var Julia jättetrött så det var bara att sätta på pyjamas och sen välling. Hon somnda vid åtta och sen så har hon sovit i sin egen säng hela natten fram till halv nio. Hon vaknade en sväng vid tre på natten tror jag men då gav jag henne bara nappen så somnade hon om. Tänk vad duktig hon är gumman.
Idag kommer Emma hit så ska vi gå ut och gå, detta trots att vädret inte är så roligt. Men som sagt, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Vi ska gå och titta på en lägenhet som hon och Patrik kanske ska flytta till, håller tummarna.
Imorse så fick vi även nycklarna till vår drömlägenhet, i eftermiddag när Timothy har vaknat så ska vi gå dit och titta på den. Can't wait.. Nej nu måste jag klä på Julia och plocka undan lite här hemma innan Emma kommer!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur filurig får man va?

2009-05-29 @ 16:09:08
Postat av: Nicole - mamma till C

Snart vill jag också dra iväg med cykeln :)

Undra om C skulle tycka det var kul.

2009-05-31 @ 09:54:29
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December