Dagens.

{ 2009-05-2018:52:46 } Dagbok | 2 kommentarer


Jag och Julia tog det lugnt på morgonen, vaknade runt åtta. Skönt att hon sov lite längre än sju! Efter lunch, vid tolv, så började vi röra oss in mot standens sus och dus för att luncha med Iida. Det blev kinamat och sen en tur till NK för att kolla barnvagn. Hon tror att hon vet vilken hon vill ha, skönt att man kan hjälpa till lite, men Tomi måste också kolla vad han vill ha.
Efter det så åkte vi hem igen, mötte Timothys vid Konsum för att handla till middagen. När vi kom hem från affären så fick jag veta att Julia fick dagisplat på Linden som sagt. Blev så himla glad, jag som varit så orolig för det där. Nu ska vi bara skicka in blanketter och säga att vi vill ha den och sen lite inkomstuppgifter som sen avgör hur mycket vi ska betala i månaden. Det är så himla mycket saker man måste ta ställning till, hur mycket dem ska gå och så vidare. Man kan nästan blir galen. Pappa är här nu i alla fall och ska hjälpa oss.
Till middag så blev det typ pastagratäng skulle man kunna säga, något jag har kommit på själv som är väldigt enkelt och väldigt lätt. Ska packa väskan också tänkte jag, så jag kan njuta av tid med familjen imorgon innan jag åker. Tycker att det är hur jobbigt som helst att lämna mina älskade här hemma. Usch säger jag bara!
Nu har Julia badat och jag ska ta på henne pyjamas sen mya järnet. Peace out!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis till dagisplatsen !



2009-05-20 @ 22:35:40
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Men grattis då till dagisplatsen. Kul att det äntligen löste sej. Och du, klart att ni vinner ni tjer som ska uppträda. Jag håller tummarna, båda två, för dej och dina kompisar.

Kramis MrsBettan

2009-05-20 @ 22:58:31
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December