Eurovision.

{ 2009-05-1711:20:57 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej, jag tycker att Malena gjorde ett bra jobb. Det fanns dem som var mycket, mycket sämre faktiskt. Att t ex Grekland fick så mycket mer poäng än henne tycker jag är pinsamt. Var är välrden påväg. Vilka hejjade ni på då? Jag hejjade såklart på Svarige, sen faktiskt Norge, Island, Malta.. Tyckte Moldavien hade ganska kul bidrag också.
Vi grillade gott hemma pappa innan, till så blev det pastasallad och en god röra med västerbottenost som vi gjorde. Till desert så blev det kladdkaka med citronsmak med grädde till. Under Eurovision så åt vi godis och chips. Vi hade verkligen trevligt. Barnen somnade helt okej, Julia hade lite svårt att somna men det brukar hon ha när hon inte är hemma liksom. Hon somnade i alla fall klockan nio. Leon vaknade efter kanske en timme och då vaknade Julia också till eftersom låg i samma rum. Julia somna i alla fall om i mosters säng.
Vi kom hem strax efter ett och då somnade vi allesammans gott. Snart ska vi iväg och titta på softboll i Skarpnäck, vänner som spelar där. Kan blir riktigt mysigt nu när det är så fint väder, vi ska handla lite picnic också, tror nog att det blir Subway kanske. Nu ska jag kolla hur det går för Timothy, han ger Julia lunch. Ikväll är det träning också, kom igen älskade laget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December