Fläskläpp och ont i ryggen.

{ 2009-05-0710:58:24 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår åkte jag på stryk.. Haha, nej jag skojja. Fick en armbåge på träningen så den sprack lite, idag är den svullen och fin. Sen är jag så klantig att jag fångade fel så ryggen fick stryk. Idag kan jag inte titta ner på tårna utan att det gör ont, hoppas det blir bättre tills imorgon, Timothy får massera ikväll när han kommer hem från jobbet så får jag köpa Zon på Apoteket kanske och smörja in innan träningen imorgon. Med så kort tid kvar till SM så har man verkligen inte tid att ha ont. Jag är så stolt över laget alltså, SM here we come. Allt pepp är helt sjukt roligt och jag vill inget annat än att gå ut på mattan och se alla tappa hakan nu.
Idag så ska Julia och jag ta oss ut i fina vädret, vill verkligen inte sitta inne. Anledningen till att jag sitter inne nu är att jag håller på med Julias dagisplats.

Såhär ligger läget:
När Julia var 6 månader så ställde jag henne i kö hos vår stadsdel. När jag var nere på deras kontor och ställde Julia i kö så frågade jag o jag skulle ställa henne i någon privar kö också, då fick jag svaret att det det inte var nödvändigt om hon stod i kö hos dem. Självklart så gjorde jag inte det då.
Nu när jag pratar med dem så i princip dumförklara hon mig för att jag inte har ställt henne i privat kö OCKSÅ. Då frågar jag mig frågan såhär, det är vårt första barn, förväntas man då vara expert på sånna här saker då eller? Jag gick verkligen ner dit för att få hjälp med detta och då får jag i alla fall fel information.
Jag orkar inte ens prata mer om det här nu, Julia står nu i även i privat kö samt i den kommunala och är garanterad plats på dagis i augusti. Sen var någonstans i stadsdelen det blir vet jag inte än. Hon sa att jag förmodligen får reda på det innan sommaren. Gud så trött jag är på det här..

Nu ska jag göra lunch till Julia snart och sen ska hon sova, vad ska jag äta då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December