Friday.

{ 2009-05-1509:07:09 } Dagbok | 1 kommentarer


Hur fint väder som helst idag, vill bara ut och njuta men det är ju tyvär inte lika varmt som det ser ut att vara.
Timothy kommer hem hit vid halv tolv för då ska det kollas på vår lägenhet, bättre sent än aldrig känns det som. Ska se till att det är riktigt snyggt här hemma så att han inte kan annat än förälska sig i den. Just nu springer Julia runt här hemma och bara är en liten terrorist vill jag lova. River ut allt som överhuvudtaget går, klättrar i soffan så jag får gå dit och ta ner henne varannan minut typ. Tänk att hon har så mycket energi. Ibland undrar jag om jag kanske har satt henne på dagis för sent, hon är ju ett och ett halvt när hon ska börja. Hon kanske behöver mer stimulans redan nu? Men då säger jag till mig själv, det är ju inte som om jag sitter hemma med henne hela dagarna och gör ingeting, vi är i parken, leker med Leon.. Dagarna går ju ut på att göra henne glad, precis som det ska vara. Inte som om jag kan få in henne på dagis tidigare i alla fall så det är ingen idé att gå runt och vara bitter här inte.
Nej, dags att göra sig iordning så att man hinner fixa allt annat, Julia vaknade ju åtta idag så det har liksom försvunnit en hel timme som jag är van att ha nu!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Känner igen det där med att riva fram.

Jag är ju barnvakt idag som du kanske vet och Leon har nu rivit fram hela sin leksakslåda och kastat ut allt på golvet. Tur att man inte har någon som ska komma idag. Ha ha !



Hoppas det går bra med lägenheten idag.

Men jag vet ju hur det ligger till så det går ju bra ändå. Ha ha !



kram till er allihopa och ha en bra dag !

2009-05-15 @ 09:21:11
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December