Genrep.

{ 2009-05-1911:33:23 } Dagbok | 1 kommentarer


Har varit lite dåligt med bloggande här igår mådde jag nämligen inte hundra. Timothy kom hem från jobbet och hjälpte mig med Julia. Senare på dagen mådde jag lite bättre och idag mår jag typ lika men Timothy är hemma idag också. Så, därför inget bloggande alltså, låg på soffan hela dagen igår.
Ikväll så är det genrep för hela förening Power Cheer and Dance, ska bli så himla kul. Kändes så bra efter träningen i söndags så känns inte som om någonting kan stoppa oss nu. Ska ta det lugnt hela dagen så att jag är riktigt pigg ikväll. Älska genrep... Nu ska jag göra lunch till lillan sen så ska jag lägga mig och sova middag med henne tror jag.





Kommentarer
Postat av: Berit

Lycka till då med uppvisningen. Jag tror att det kommer att gå jättebra,

Kram MrsBettan

2009-05-19 @ 23:21:49
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December