Hemma igen.

{ 2009-05-1215:02:32 } Bilder | 3 kommentarer


Nu är vi hemma igen efter en liten tripp. Gick till Globen och köpte en macka till lunch när Julia sov, pratade med min mamma i telefon jättelänge. Gud vad jag saknar henne ibland, önskar att hon bodde här så vi kunde ses mycket oftare. Julia saknar sin mormor också. Det är något visst med ens mamma, och tänk nu när jag är mammaledig också vad vi skulle kunnat hitta på saker. Tycker verkligen att dem ska flytta tillbaka hit, snälla snälla snälla... Saknar min mamma. Dem kom ju förbi Stockholm en sväng i söndags, hann bara träffas en liten stund eftersom jag hade träning men Julia fick lite tid med sin mormor i alla fall. Man ser på henne att hon tycker så mycket om henne, hon kan tom säga momo!
Nu ska jag i alla fall tvätta fönster här hemma, har skjutit på det allt för länge och nu när jag har någon timme över och Julia är på bra humör så är det bara att få arslet ur vagnen rent ut sagt.
Här kommer bilder på älsklingen i sina nya fina kläder också som jag lovade!








Först lite modevisning...








... sen lite pics på den goaste ungen i världen!








Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken sötnos :)

2009-05-12 @ 16:52:36
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

UNDERBARA sötaste Julia!



I love you gays!

2009-05-12 @ 23:06:14
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Mommo

Tack gullynge men inte behövde Du ta i så!

Puss från Mammo

2009-05-14 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December