Kom nyss hem från parken.

{ 2009-05-1417:04:13 } Dagbok | 1 kommentarer


Efter att ha träffat pappa inne i stan så åkte vi hem igen, hade ingen ork att gå runt. När vi skulle åka hem så var det en mamma med världens största vagn som tryckte sig på bussen. Okej att inte alla kan ha små och smidiga vagnar men hon var helt hänsynslös också. Jag blir så trött, det är sånt som får alla andra att tycka illa om barnvagnar på bussen. Vore skönt om man kunde visa hänsyn. Det var dessutom 4an hon skulle på och den går ju hela tiden så hon hade säkert kunnat vänta till nästa. Jag har absoult förståelse för att man kanske har brottom men hon hade verkligen inte det. Vänta på nästa buss tycker jag.
På vägen hem så handlade vi lite till middag, det blir wook med kyckling och ris till. Handlade även frukt och en smoothie till Julia. När vi kom hem så gjorde jag fruktsallad till henne till mellis. Det var en riktig hitt. Tror att hon har börjat få sin riktiga aptit tillbaka. 
Efter mellis så gick vi ut i parken och efter ett tag så slöt Timothy upp med oss när han kom hem från jobbet. Julia fick gunga, leka i sandlådan och klättra i klätterställningen. Hon tycker verkligen om att vara ute. Idag var det dock lite svala vindar tyckte jag så vi gick hem efter en timme. Nu ska här börjas med maten tror jag så att det inte blir allt för sent. Tror nog att jag ska handla lite Ben and Jerrys sen också, Baked Alaska är jag riktigt sugen på. 



 
Julia med sin vagn som ska med överallt




Vad är det för min liksom?!




Mycket att stå i




Krattan i högsta hugg




Julia älskar pappa







Kommentarer
Postat av: Berit

Härliga bilder på Julia och sin pappa.

Kramis MrsBettan

2009-05-14 @ 23:23:51
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December