Måndag morgon.

{ 2009-05-1108:04:33 } Dagbok | 0 kommentarer


Har inte blogggat i helgen tyvär. Har inte funnit tid eftersom jag har jobbat.
I lördags var det LÅNG dag på jobbet kändes det som men sen när kom hem så kom Michis och Leon till oss. Vi lagade otroligt god mat och tittade på Robinsson.
Igår så var det jobbet idag, en timmer kortare eftersom butiken öppnar senare och det var otroligt skönt. Efter jobbet var det träning, det är SM om två veckor och är så sjukt peppad. Sen blev det middag hos pappa, hemmagjord jordgubbskräm med grädde. Tänkte på min farmor då. Hon gick bort för några år sedan, hon brukade alltid göra jordgubbskräm och det slutade med att vi satt och drömde oss tillbaka till tiden då hon var hos oss.
Idag så tänkte jag tvätta, kanske köpa nya lakan. Behöver verkligen det hit hem.
Igår så kom Tina, Julias farmor, hem från USA. Jag och Julia fick varsit par Converse, Julia röda och jag vita. Julia fick även en t-shirt och ett par shorts. Hon hade äver shoppat till Leon så måste träffa ML och ge dem det också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December