Mellis ute.

{ 2009-05-1516:42:16 } Dagbok | 0 kommentarer


Eftersom det är så fint väder så gick vi ut och åt mellis idag. Eller först så gick vi ner till Konsum som sagt, Julia gick hela vägen dit och hela vägen tillbaka. Handlade en yoghurt med flingor till och fruktdryck, hon tyckte det var väldigt häftigt att sitta ute och äta. Julia har även lärt sig vad ett flygplan är, så fort det låter uppifrån himlen så pekar hon dit och säger "däää..", undrar när hon kommer börja säga annat än mamma och pappa. Hoppas på snart, verkar så kul att kunna ha små disskutioner med dem. Tror mycket sånt kommer när dem börjar på dagis också. Det är ju inte som om hon inte förstår, hon förstår mer än man tror har jag märkt. Om man frågar var mage, huvud, fötter, öron osv är så visar hon mer än gärna. Hon är smart vår lilla tjej.
Nu ska här bytas om till träning, tänkte springa innan, det är så skönt nu när det är fint väder. Vet inte om jag kommer in och skriver mer idag sen, om inte så skriver jag happy fredagkväll. Känns helt konstigt att Michis och Leon inte är här ikväll, det har liksom blivit som en vana men Michis jobbar till sju ikväll och då blir det ju lite sent. Vi får helt enkelt nöja oss med att kollapå Eurovision tillsammans med dem hemma hos pappa imorgon.




Pic from outside





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December