Packat och klart.

{ 2009-05-2111:00:35 } Dagbok | 3 kommentarer


Nu är cheer-väskan packad och klar så nu är det bara att spendera tid med nära och kära. Måste gå och handla lite lunch, Timothy ska hjälpa pappa med hojjen. Vi ska helt enkelt bara ta det lugnt. Vi skulle egentligen åkt in till stan med Michis och Leon, titta i affären Vild Änglar som har välrdens finaste barnkläder, men det verkar inte bli så för det blir för stressigt med allting, tråkigt om man inte kan umgås på riktigt. Dem kommer i alla fall och hejjar på oss imorgon. Kan ni fatta att det är SM imorgon eller? Jag kan typ inte tro det.. Som vi har väntat.
Ikväll så åker jag med Sofie och Tessi vid klockan sex, vi lär väl vara i Nyköping runt sju halv åtta antar jag. Då är det hårfix som ska grejjas, mysa på (kom på att jag måste handla lite sånt till vårat rum ju...), ska försöka somna tidigt så att man är helt utvilad imorgon. Ska äta god frukost och sen är det ba o köra. Jag har längtat efter den här helgen så otroligt mycket, kan inte fatta att den verkligen är här.
Bjuder på en bild på söta Julia när hon somnade i min famn igår, vet inte riktigt hur jag kommer kunna sova utan henne och Timothy bara...











Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag håller tummarna för er imorgon.



kram

2009-05-21 @ 12:27:01
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

STORT GRATTIS. Jag hörde att ni vann. Jättekul.

Nya tag mot EM nu. Håller alla tummr som finns.

Kramis MrsBettan

2009-05-22 @ 23:04:39
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bara en fråga Cecila som var med i Tonårsliv, är hon med i samma lag som du?

2009-05-23 @ 17:02:15
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December