Parken och cirkus?

{ 2009-05-0508:25:28 } Dagbok | 0 kommentarer


God morgon börjar jag med att säga till er alla. Sovit har vi gjort gott här hemma.
Idag så är det lite finare väder till min glädje, hade tänka att vi skulle gå till parken idag jag och Julia. Vara där och leka i någon timme. Vet bara inte än om det blir innan eller efter lunch. Jag hatar att stressa iväg på morgonen så kanske blir efter lunch i alla fall.
Ikväll så är det cirkus ungefär vid Julias BVC, Cirkus Wiktoria kommer till stan. Jag älskade verkligen cirkus när jag var liten, verkligen älskade det. Så jag vill inget hellre än att gå med Julia. Tror hon skulle tycka det är hur roligt som helst!
Förkylningen känns i alla fall som om den är på bättrningsvägen, jag låter inte lika mycket som en kråka nu och hostar nästan inte alls, det är mest när jag går och lägger mig. Räsan rinner som en öppen kran bara, men sånt är livet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December