Parken.

{ 2009-05-0516:40:37 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag så invigde Julia sina fina regbyxor som hon har fått av farmor när vi gick till parken. Dem satt hur bra som helst.. Skönt att ha något som går upp över midjan så att det inte kommer in sand överallt.
Vi mötte Michis och Leon vid Södra Station och sen så gick vi till Skåneparken. Var där ungefär en timme och barnen lekte som tokar, åkte rutchkana själva.. Dem är så stora nu.
Handlade mellis till barnen i Ringen, blev lyxig fruksallad med melon och mango. Hanlade lite till middagen också. Idag serveras det spegetti med köttfärssås här hemma innan vi ska iväg på CIRKUS. Ska bli hur kul som helst och vi är laddade allihopa. Kommer blir helkväll mitt i veckan!




Julia i snygga regnbyxorna




Barnen i lekstugen (Julia och Leon har lika regnställ fast i olika färger, urgulligt!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December